FMA בדרך ל-Wii | בא לי שניצל

0 372

זהירות: מטורף לפנייך!

יום רוטומה שמח לכולם.
לעניינינו:
אני לא יודע אם אתם מכירים, אבל יש איזו סדרת אנימציה יפנית אנונימית בשם “Fullmetal Alchemist” על שני גורי כלבים אלכימאים, אדוארד ואלפונס אלריק. היא התחילה בתור מאנגה, קיבלה סדרת אנימה וכיום משודרת סדרת אנימה נוספת – Brothrhood שמה. כדאי לכם לתת לאנימציה היפנית הזאת צ’אנס במקום לשבת ולצפות כל היום בסדרות אנימציה שוודיות.

בכל אופן Fullmetal Alchemist מגיעה עכשיו גם ל-Wii. ב-11 באוגוסט [זה נופל על יום הבננה הבינלאומי. סתם] ישוחרר המשחק “Fullmetal Alchemist: Prince of the Dawn”, כרגע בסושי-לנד [יפן] בלבד. המשחק – אותו מפתחת Square Enix – יבוסס על סדרת האנימה החדשה ואת מלאכת עיצוב הדמויות תעשה הירומו ארקאווה, יוצרת המאנגה. את התסריט יכתוב מאטומו טוריאמה – שהדבר הראשון שכל ילד לומד בכיתה א’ הוא שהאיש הדגול הזה עבד קודם על Final Fantasy XIII (זה 13, כן?).

עוד אין תאריך הפצה ל-FMA: PotD במדינת אירופה או יבשת ארה”ב, או הכרזה על פיתוח גרסה לסוני פלייסטיישן (תשכחו מ-X-Box, היפנים אוהבים את הקונסולה הזאת כמו שהם אוהבים את סין. רמז: הם לא אוהבים את סין), אך תהיו בטוחים שכשזה יקרה תרוצו מהר להוריד את המשחק. אם התחלקתם על השכל ואתם חפצים לקנות את המשחק, המחיר שלו יעמוד על 6,090 ין (שזה בערך 142 ₪, כולל מיסים: 1638 ₪). עד שהמשחק יצא, אפשר להנות מהתמונות ששוחררו להנאת ציבור הגורילות.

*כל הזכויות דפוקות

 fma_wii

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.