המאנגה “Smuggler” הופכת לסרט

0 279

נכתב ע”י רם ‘יש לי יותר מדי זמן פנוי’ קיץ

smugglerסרט המבוסס על המאנגה “Smuggler” קיבל אור ירוק! ו…המ…אלה בערך כל החדשות שידועות כרגע. לא ברור אפילו האם מדובר בסרט לייב אקשן או אנימה, אבל פרטים נוספים יחשפו באחד הגליונות הקרובים של מגזין ‘Afternoon’ החודשי של קודאנשה. מדובר במאנגה הראשונה של שוֹהֵיי מָאנָאבֵּה שזכתה לראות את עצמה כווליום אחרי “Loan Shark” ו-Dead End”.

למה זה בכלל אמור לעניין אתכם? שימו לב לתקציר העלילתי: ריוסוקה קינוטה, שחקן כושל, נכנס לחובות כבדים. בעקבות זאת המלווה בריבית שלו ממליץ לו להיכנס לעסק שחור (ומסריח) במיוחד – להיפטר מגופות. לא סתם גופות, אלא קורבנות התנקשות של גאנגסטרים! המטרה של ריוסוקה והצוות היא להוציא את הגופות מחוץ לעיר ולוודא שהן לא יצוצו שוב לעולם (אלא אם יהיה קרוסאובר עם HotD). הבעיות מתחילות כאשר הצוות מקבל עבודות משני צידי המתרס של המאפיה, וכשזוג מתנקשים סיני קטלני במיוחד מסתובב חופשי. כעת על ריוסוקה לוודה שההמשימה הבאה של הצוות שלו לא תהיה הוא עצמו.

אין לי מושג מהיכן ההתעניינות הפתאומית ביצירות של מאנאבה, שכן בימים אלה החלה את שידורה ברשת TBS סדרת לייב אקשן (נוספת יש לציין) המבוססת על המאנגה “Loan Shark”. בקשר לסרט של “Smuggler” – לייב אקשן או אנימה – זה משהו שאני הולך לראות. אם אין לכם סבלנות, TOKYOPOP שחררו את הווליום הבודד בסדרה ב-2006. כמובן שנמשיך לעקוב כאשר יגיע מידע חדש.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.