Kamikaze Kaitou Jeanne

0 371
kamikazekaitojeanneנכתב על-ידי: ~::anima cat::~

שם באנגלית: kamikaze kaitou jeanne
סוג: TV
מצב: סיים
מספר פרקים: 44
הגבלת גיל: אין ממש (בחייכם נשיקה ולא יותר)
ז’אנר: מאהו שוג’ו, קמנטיקה, דרמה, קומדיה, מעט היסטוריה (דגש על המעט)

עלילה:

קוסאקאבה מארון (Kusakabe Maron) היא נערה שחיה לבדה מכיוון שההורים שלה התגרשו וטסו למדינה אחרת. חוץ מזה היא נערה נורמלית לחלוטין… או שלא. מארון היא גלגול נשמות של ז’אן דארק (זה ז’אן! פאקינג ז’אן! לא ג’אן!) וכל לילה עובדת בשליחות אלוהית לחסל שדים יחד עם המלאכית שמלווה אותה- פין פיש (fin fish). שדים נמשכים לחפצים יפים (ספויילר) ולאנשים עם נשמות יפות ודובקים בהם. תפקידה של ג’אן הוא לחסל אותם בעזרת נעצים רק מה… ברגע שהיא מטהרת חפץ הוא נעלם לכן היא נחשבת לגנבת מפורסמת. כאן הצרות של מארון לא נגמרות-בצוות החקירה אחריה (בתור גנבת כמובן) נמצאת החברה הכי טובה שלה ואבא שלה ובנוסף מסתבר שיש לה “יריב” בתחום טיהור השדים…

דעה אישית:
אנימציה: לא הכי מוצלחת בעולם… בנוסף לעובדה שזאת סדרה מיושנת הציור של ארינה תמיד (גם במנגות ושאר הסדרות שלה) מכיל עיניים גדולות מ-א-ד ואף מחודד ביותר-לא משהו קריטי כלומר יש קטעים מעט מטרידים אבל בכללי האנימציה סבירה למדי.
עלילה: הא! מאד מאד אהבתי את העלילה של הסדרה זאת (וגם של המנגה) אומנם יש פילרים בשפע אבל הם טובים יחסית, וכרגיל הסגנון של ארינה נאיבי ומתוק אבל זה מוסיף לסיפור וריתק אותי להמשיך פרק אחר פרק.
פסקול: סביר… שיר הפתיחה הראשון היה נסבל, לא איום ונורא אבל גם לא הלהיט הבא. שיר הסיום… קצת יותר נחמד… הפתיח השני היה נחמד מאד וגם הסיומת השניה. והמנגינה במהלך הסדרה עצמה גם כן הייתה ממוצעת.
דמויות: אחד החלקים המוצלחים בסדרה-לכל אחת יש אישיות מדליקה ביותר (מיאקו העוקצנית, צ’יאקי הציני, הפין הקטנטנה וכו’)
ויש כמובן התפתחויות של מערכות יחסים כמצופה מארינה.
הנאה: מאד מאד נהניתי בצפייה בסדרה הזאת… גם הסיפור וגם ההתפתחות הרומטנית מעניינת את (רוב) הצופים… מומלץ לצפייה.

3.1/5 - (13 votes)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.