סרט לייב אקשן של BECK בדרך!

0 262

היה זה יום בהיר חורפי טיפוסי לפני שנים ספורות, כשסיימתי לצפות בפרק הסיום של סדרת האנימה BECK ואמרתי לעצמי – בחיי, זה פשוט דורש לייב אקשן. בעצם קודם אמרתי לעצמי “וואי בא לי פיצה”. אבל חוץ מזה, החלום שלי כעת מתגשם: לייב אקשן המבוסס על המאנגה של הארולד סאקויישי בדרך למסכי הקולנוע! זה, וגם השגתי פיצה.

סיפור הסדרה עוקב אחרי קויוקי – נער צעיר שמצטרף ללהקה ועולים בסולם ההצלחה הבינלאומי. המאנגה, שהסתיימה בקיץ שעבר (ומומלצת אפילו יותר מהאנימה) זכתה beckלהצלחה פנומנלית והשפיעה על רבים להתחיל לפתח את חלום המוזיקה האישי שלהם, בין אם זה לנגן על גיטרה, להקים להקה או סתם לשיר באמבטיה.

הסרט של “BECK” יעקוב אחר עלילת הסדרה, אך בניגוד למקור – שם קויוקי היה גיבור הסיפור, הלייב אקשן יתמקד בחייו הסוערים אף יותר של ריוסוקה (האמת, מדובר ברעיון מוצלח). את חמשת חברי הלהקה צפויים לאייש שחקנים מוכרים ואלמוניים כאחד: הירו מיזושימה (Absolute Boyfriend) בן ה-25 בתפקיד ריוסוקה – מנהיג הלהקה והגיטריסט הראשי. קויוקי יגולם בידי טאקרו סאטו בן ה-20, שלא שיחק בשום דבר שמעניין אתכם (אלא אם צפיתם בלייב אקשן של Princess Princess D). את הראפר של הלהקה צ’יבה ישחק קנטה קיטארי (Crows Zero). על התופים יהיה אָאוֹי נאקאמורה בן ה-18 (Shinigami no Ballad) בתפקיד סאקוראי, מתופף הלהקה וחברו הטוב של קויוקי. לסיום – בנות שימו לב – את תפקיד נגן הבס החתיך טאיירה (שלא מאמין בחולצות) יגלם אוסאמו מוקאי (Honey and Clover). לא ברור האם יאלץ לצבוע לבלונד בשביל התפקיד.

לא פחות מ-30 שירים מקוריים יכתבו עבור שחקני הסרט שיבצעו אותם בכלים ממשיים לאחר אימונים מפרכים (הכל כדי לשמור על אמינות). חשבתם שלפרוייקט כזה יצוות במאי אלמוני? טעיתם. הבמאי של להיט הקופות “ילדי המאה ה-20” – יוקיהיקו טסוטסומי (בלאו הכי תשכחו את השם עד מחר) – יאייש את כיסא הבמאי של הלייב אקשן הזה. הצילומים יחלו בחודש יולי הקרוב, כאשר הסרט צפוי לצאת לאקרנים רק בסתיו 2010, משמע נזכה לראות אותו רק כשהוא יצא ב-DVD ב…קיץ 2011! אוי, הסבלנות הורגת. לסרט אגב יש הזדמנות מצויינת להפוך ל-HIT IN THE USA במידה והוא יצא ל-DVD גם בארה”ב כמו שקרה ללא מעט להיטי לייב אקשן בעבר.

שימו לב שמדובר בסגירת מעגל שכן כעת כל שלושת סדרות מוזיקת הרוק הפופולריות (NANA, Detroit Metal City וכעת גם BECK) זכו לסרט לייב אקשן, או לפחות עד שיוכרז הלייב אקשן ל-!K-ON (לא סביר). כדי להיות מוכנים ללייב אקשן, ולמי שטרם עשה זאת, יש לכם שנה ורבע להשלים את סדרת האנימה והמאנגה. אז שלוש, ארבע ו…!

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.