0 505
איה היראנו
כתבה: תומצ’ע
איה היראנו. שמעתם את השם. הוא מוכר לכם. כמובן שהוא מוכר לכם, אבל מאיפה? מכל כך הרבה מקומות שאין לכם בכלל מושג. על הארוהי יצא לכם לשמוע? ובכן, איה היראנו -היא- הארוהי. המדובבת שלה והזמרת ששרה את קטעי השירה שלה. ‘אה!…’ עכשיו אתם וודאי חושבים לעצמכם בפליאה ומהנהנים בתחושה של ‘כן, ידעתי את זה כל הזמן’. וזה לא מסתכם רק בזה. מי מכם זוכר את מיסה מיסה מדת’ נוט? כן, רבותי, לא אחרת מאיה היראנו. ונאנא? גם היא. מלבד זאת היא גם מדובבת בסדרה Tenshi no Shippo, למי שמכיר.

איה היראנו נולדה ב-8 לאוקטובר של שנת 1987, מה שאומר שהיום היא כבת 20. עוד בשנות לימודיה ניסתה ככל יכולתה למצות את כישוריה ולצאת על העולם הרחב, והצטרפה לחברה בשם Tokyo Child Theatrical Group, דרכה השתתפה בכמה פרסומות ששודרו ביפן, שהובילו אותה להופעה הראשונה שלה כמדובבת בTenshi no Shippo.


מאז ההצלחה הכבירה במלנכוליה של הארוהי סוזומיה יצאו לאיה היראנו אלבום אחד, 8 סינגלים ו-9 נוספים, חלק גדול מהם סינגלים הלקוחים מתוך סדרות כאלו ואחרות שהשתתפה בהם, והיא אמנם צעירה, אבל מאוד פפולרית, ביפן ובעולם כולו.

אגב, למעוניינים, סוג הדם שלה הוא O והיא הכי אוהבת לאכול זיתים. (מאוד משעשע אותי שזה מה שכתוב באתר הרשמי שלה משסיימה את לימודיה בשנת 2004 החליטה להתמקד ברצונה האמיתי: פיתוח קריירת סולו כזמרת, ופסגת האירועים המרכזיים בחייה של היראנו, עד כה, היא בהצלחה ההיסטרית כמעט שגרפה האנימה The Melancholy of Haruhi Suzumiya, המלנכוליה של הארוהי סוזומיה, שם היא דובבה את הדמות הראשית, הלא היא הארוהי, ושרה את שיריה. ההצלחה שגרפה הסדרה הייתה מטורפת, ומעל הכל, פירסמה את איה היראנו בצורה כמעט לא נורמלית– כל עותקי הסינגל המשמש כפתיח הסדרה נמכרו עוד ביום בו הם יצאו לחנויות. ומכאן, וודאי גם לכם קל מאוד להסיק, העלייה כלפי מעלה כזמרת הייתה קלה מתמיד. XD )

וקישור לאתר הרשמי של איה היראנו, אם תרצו במקרה לדעת גם מה הצבע האהוב עליה ומה היא אוהבת לעשות בזמן הפנוי שלה XD
LOVE GUN
{youtube}0K3E1wyKSkk{/youtube}

Bouken Desho Desho
{youtube}Rromu2ll97E{/youtube}

Unnamed world
{youtube}cUwrbIzwV08{/youtube}

Parallel Days
{youtube}KhBJ-3J8_9I{/youtube}

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.