המיידס כבר מוכנות: יש כנס בחמישי!

0 243

yumechibiנכתב ע”י רם קיץ

אם חשבתם שהשעון בצד ימין הוא לקישוט, אז…טוב, אתם צודקים. אבל הוא שם גם כדי להזכיר לכם שיש כנס. והוא ביום חמישי, ה-12 לחודש (שזה אוטוטו). את הדברים הגדולים שהיה לנו להגיד על הכנס, כבר אמרנו. אבל לא תאמינו: יש עוד!

אם בא לכם לדעת פרטים חדשים על הכנס Yume-Con (כמו איזה מחזמר שהוא לא SE מציג טריילר חדש, מה הקטע עם המייד קפה ואילו הרצאות יתקיימו), ואין לכם משהו יותר טוב לעשות כמוני, אתם מוזמנים לקרוא פה את העדכון המלא.

טעימה של המחזמר הבא של AC Musical:

הצוות שהביא לכם את המחזמר של FMA ושל Death Note עומל בימים אלה על מחזמר חדש. רוצים להיות הראשונים לדעת על מה הוא? רוצים גם לראות את הטריילר? ובכן, תיאלצו להגיע לכנס בשביל זה. במהלך היום יוקרן הטריילר למחזמר מספר פעמים, אז כדאי שלא תפסידו.

הרצאות:

yumechibiאופנת רחוב – פרוטס
מדובר בהרצאה על פרוייקט אופנת הרחוב היפנית “פרוטס” בתרבות הישראלית היומיומית.

שוגי – בדיוק מה שחשבתם, רק מגניב יותר.
המשחק שזכה לכינוי “שמחט יפני” והופיע בלא מעט סדרות אנימה ומאנגה, הוא לא רק קל יותר ממה שנדמה לכם – אלא אפילו כיפי. הרצאה מלאה על ההסטוריה של המשחק, ושיעור למתחילים, תוכלו למצוא רק בכנס (ובאינטרנט. אבל יותר כיף בכנס).

תרבות יפן מנקודת מבט נשית מודרנית
ורד פרבר, מנכ”ל Japan Knowledge – החברה המובילה (והיחידה שכחו לציין) ללימוד יפנית ותיווך עסקי בין ישראל ליפן, באה לספר על החיים ביפן מנסיונה וחוויותיה האישיות, וגם להעניק שיעור ראשון ביפנית.

איך להרוג סנאי בעזרת בנזין וגפרור
הרצאה + הדגמה חיה מפי רם קיץ, מומחה להתעללות בבעלי חיים פרוותיים.
בוטל מסיבות הומניטריות, אידיאולוגיות, כלכליות ומשפטיות.

סדנאות:

סדנת פארהפארה
לכל חובבי הריקוד (וגם מי שלא): בכנס תתקיים סדנת ריקוד פארהפארה. למי שלא יודע, מדובר בריקוד יפני קבוצתי פופולרי. הסדנה תלמד yume-con_1אתכם את אחד מריקודי הפארהפארה, כדי שתוכלו אחר-כך להשוויץ לחברים שלכם.

סדנה להכנת מגנים ושריונות
מצאתם את עצמכם פעם שוברים את הראש על הכנת שיריון, מגן או כל אביזר אחר לקוספליי שלכם? קבוצת סילבר לייף (Silver Life) מארגנת סדנה להכנת כל אותם אביזרים מחומרים קלים, פשוטים, לא מזיקים, ובעיצוב שנראה ממש כמו הדבר האמיתי. בסדנה אף יוצגו מספר כלי נשק וחרבות בעיצובים שונים, ויוסבר הרעיון והתהליך מאחורי בניית כלי הנשק.

סדנת ציור
סדנת ציור תועבר בידי שני היוצרים מרטין ודניאל.
שני החבובים המגניבים הללו אף ימכרו חלק מיצירותיהם בדוכנים בכנס.
לתיק העבודות של מרטין.
לתיק העבודות של דניאל.
לביוגרפיה של סטאלין.

פעילויות:

maid_cafeמייד קפה
מלצריות חמודות (יותר חמודות מאדוורד שבתמונה) בתלבושות מיידס מגישות לכם – יא’סוטים – אוכל! ולא סתם, אלא אוכל טוב! היש סיבה טובה יותר מזו להגיע לכנס? I don’t think so.

משחקים תפקידים חיים
זירה (Arena): בתחרויות הזירה, המשתתפים לוקחים חלק פעיל בתחרות דמויית קרבות, ולחימה בנשקים שאינם גורמים לנזק. לא נזק פיזי בכל אופן. יתקיים אף טורניר נושא פרסים, ויערכו תחרויות מחוץ לאירוע עצמו.

חץ וקשת
באימוני הקשתים המשתתפים ילמדו את צידו הפאנטזי של ספורט הקשתות, עם דגש על שיטת הירי הספורטיבי ומשחקי תפקידים חיים.

כמו כן לא שכחנו את הדוכנים הרבים של חנויות המאנגה והקומיקס הגדולות, כמו גם דוכן ה-Anime Shop של ישראטאקו, שמביא לכם השנה פי 3 מוצרים מבשנים קודמות. אולי תצאו מהכנס עניים, אבל לפחות מרוצים (:

ונזכיר שוב את הקרנות הסרטים, עמדות הפלייסטיישן, ה-Wii, התחרויות (כולל תחרות הקוספליי), מופע האקרובטיקה וכו’. אבל עליהם כבר נכתב מספיק.

מי שלא שם…חבל.
מצפים לראותכם~!

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.