על מועמדים וטקסים

0 339

altהיום – 15:30 שעון ישראל – הוכרזו המועמדים הסופיים שמתמודדים על פסלון האוסקר הקריח ההוא. בקטגוריה הראשית אין מועמדויות שיגרמו לכם לרטוט. אתם יכולים להיות בטוח שהאוסקר ילך לבנג’מין כפתור או נער החידות מאיפשהו בהודו, ולתהות לאן נעלם האביר והוואפל. אבל לא אלה התחומים שאמורים לעניין אותנו, יפנופילים שכמותנו.

על פרס הסרט הזר הטוב ביותר מתמודד לא רק וואלס עם באשיר, שסיכוייו הם הגדולים ביותר, אלא גם הסרט היפני "Departures" על נגן צ’לו באורקסטרה של טוקיו שמפוטר מעבודתו, חוזר לעיר הולדתו ומתעסק עם Dead People. אבל בואו נישאר ציונים טובים ונעודד את באשיר, אוקיי? אגב, את פס הקול של הסרט הלחין ג’ואי היסאיישי, מי שהלחין כל פלוץ של מיאזאקי מאז שזה נולד.

בתחום סרטוני האנימציה הקצרים יש מועמדות לסרטון בן 12 הדקות La Maison en Petits Cubes, המספר על זכרונותיו של סבא’לה בעודו מוסיף עוד קוביות בטון לחסום את הצפת המים בדירתו. על-אף התקוות, על פרס סרט האנימציה הטוב ביותר מתמודד רק Wall-E, בעיקר מול עצמו שכן את הפרס הוא יקח בהליכה, אבל יחד איתו מתמודדים גם כלב גיבור וטיפש (Bolt) ופאנדה שעושה קונג-פו (וגם טיפש). אבל לא אנימה ולא נעליים. היה קשה להם להוסיף עוד 2 מתמודדים? מותר עד חמישה הרי.


ראזי. ה-ראזי. הטקס הנגדי לאוסקר. הטקס מתמודד יום לפני טקס האוסקר, ובניגוד לאחיו הגדול, הוא מעניק פרסים דווקא לסרטים הגרועים בשנה האחרונה. בשנים האחרונות אמינות טקס הראזי עמדה בספק כשהפרסים השונים בו הלכו לסרטים לאו דווקא נוראיים כל-כך, בעיקר כדי לעשות מהומה על לא דבר. השנה יש נציגות עקיפה לסדרת אנימה ישנה: Speed Racer, הלייב אקשן של האחים וורשבסקי (יוצרי המטריקס) שמבוסס על סדרת אנימה תחת אותו שם, מתמודדת בקטגוריית "הפריקוול/סיקוול/עיבוד/רימייק הגרוע ביותר". מולו מתמודדים, אם תהיתם, "היום בו העולם עמת מלכת", "אינדיאנה ג’ונס 4" (האם ראווווי?) ו"מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים" (בכיף). האם בשנה הבאה נזכה לראות את הלייב אקשן של Dragonball? על-פי הטריילר, יש סיכוי גבוה שכן. ואם זאק אפרון אכן ישתתף בלייב אקשן של Death Note את מי שאמרו שהוא הולך לשחק, יהיה ל-Dragonball מתחרה רציני.

על כל הטקסים וכל הפרסים הרלוונטיים אנחנו כמובן נעדכן, אם יהיה על מה.


Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.