האו”ם דן על החרמת אנימה ומנגה

0 1,028

מה?! סיוטו של כל אוטקו התגשם?! לא לגמרי, בשביל לא לקבל את הרושם המוטעה מהכותרת לוכדת העיניים תקראו את הכתבה שהכנו לכם (לפני שאתם מתכננים איך לפרוע את החוק בצעקות “טוב למות בעד אנימתינו”):

עורכת דין הולנדית בשם Maud de Boer-Buquicchio (חוסר התחשבות מוחלט בכתבים המסכנים) שעובדת באו”ם בתור מדווחת פורנוגרפיה וזנות בילדים (תפקיד חלומי בהחלט) הציעה בכנס ביפן (לא מהסוג שהייתם רוצים להיות בו) ביום שני האחרון שעל יפן להחרים מנגות בעלות “תוכן פורנוגראפי (פורנו ילדים, היא התכוונה) קיצוני “.

היא ציינה שחשוב למצוא את “האיזון הנכון” בין חופש אומנותי להגנה על ילדים. “אני מקבלת את זה שחופש הביטוי יהיה מכריע בויכוח הנוגע לפורנוגרפיה במבוגרים. ” היא אומרת.

unדה-בואר סיימה לאחרונה מחקר בן שמונה ימים על מצב ההתעללות המינית ביפן. לחקירה שלה היא ראיינה נציגי ממשל ואוכפי חוק, ארגונים לא ממשלתיים וקרבנות.

יפן העבירה חוק בקיץ שנה שעברה שאסר על החזקה בפורנוגרפיית ילדים (שנה בכלא וכנס של מיליון ין- היפנים האלה יודעים מה זה חוק), אבל החוק לא היה תקף לגבי אנימה ומנגה. זה גם עדין חוקי להציע תמונות המציגות ילדים חצי ערומים או ילדים בלבוש מצומצם, וגם DVD ותמונות ארוטיות של ילדים ניתנות להשגה אונליין ובמספר חנויות. 

ICMEC_Board

“כל אלה הם בהחלט עסקים רווחיים” אומרת דה-בואר. “מה שמדאיג הוא שקיים טרנד הנראה מקובל ונסבל על ידי החברה.” היא מוצאת את ההיסוס לפעול אצל אכיפת החוק ביפן “יוצא דופן”, ומציינת שעברייני מין ביפן נהנים מפטור מעונש הרבה יותר, ביחס לשאר המדינות המפותחות. 

גורמים אלו,” היא טוענת תורמים ל”סובלנות החברתית והמוסדית” של יפן לתקיפות הקשורות לניצול מיני של ילדים. עורכת הדין (שלי נמאס לכתוב את שמה ולכם בטח נמאס לשמוע ) מציעה החרמת מנגה עם תוכן קיצוני בתור צעד במלחמה בבעיה. היא גם הציעה להנהיג עונשים על צפייה בפורנוגרפיית ילדים. 

מתחילים לפחד שהסדרה האהובה עליכם תוחרם? אל דאגה, גם לפני שש שנים התקיים דיון דומה בין יפן לאומות המיוחדות וכמו שאתם רואים, שום דבר לא קרה. 

למי שממש בקטע, הנה הנאום המלא (באורך שעה) שבו היא מפרטת היטב את מה שהיא רוצה שהממשלה היפנית תעשה ואיך תפעל:

 

https://www.youtube.com/watch?v=5zGsuP8TNq8

אני הייתי שמחה להודיע לה שהיא חיה בסרט. חיה בסרט פסיכודלי של סאטושי קון. מה דעתכם? ומה הייתם עושים אם אנימה ומנגה באמת היו הופכים לעבירה על החוק?

4/5 - (4 votes)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.