פסקול בנוראגאמי נפסל עקב שימוש בצלילים הקשורים לאיסלאם

1 1,185

ועדת ההפקה של נוראגאמי אראגאטו פרסמה הודעה ביום שבת לפיה הפסקול החדש שרק יצא לאוויר העולם נפסל עקב הכלת שימוש לא הולם של צלילים הקשורים לאיסלאם (השיר כלל את הקריאה המוסלמית לתפילה שכולנו מכירים יותר מדי טוב, אד’אן). כתוצאה מכך, הועדה ביטלה את הפסקול המדובר (השני של נוראגאמי אראגאטו) וכל העותקים המכילים פסקול זה בוטלו, ובשל כך עיקבו את שחרור הדיסקים והבלו-ריי  של הסדרה. (לכל הפיראטים שלא יודעים: יש אנשים שמשלמים בעבור האנימה שהם רואים, וקונים אותה בתור דיסקים. שמעתם נכון, דיסקים.)

Noragami-Aragoto-Blu-Ray-Volume-1-Cover

“בשום נקודה בתהליך היצור היה בכוונתנו להעליב את דת האיסלאם או את עוקביה, או לבצע חילול קודש, עם השימוש בסאונד הזה” קראהההצהרה “עם זאת, לא בדקנו את המשמעות של הצלילים הללו, והתוצאה הייתה חוסר התחשבות באיסלאם ובעוקביה”. ועדת הייצור התנצלה בעיקר בפני המוסלמים והוסיפה התנצלות גם ל”שאר הקבוצות המודאגות”. היא הבטיחה להראות יותר התחשבות וזהירות בעתיד.

Avex Pictures שחרר את הOST של נוראגאמי אראגאטו, בשם Noragami no Oto 2, ביפן ב25 לנובמבר, אך הוועדה עצרה את כל המשלוחים של הדיסקים והחזירה אליה את הדיסקים מהחנויות. 

כרכי הדיסקים הראשונים המכילים את פרקים 1-3 היו אמורים להישלח ב18 לדצמבר ביפן, אבל הקונים המסכנים יאלצו לחכות עד שתצא גרסה מעודכנת. 

בשביל קוראינו המסורים השגנו את קטע השמע המדובר (בתור ישראלים אנחנו יכולים לזהות בקלות את המואזין)

 

אז מה אתם חושבים? האם באמת הייתה סיבה לעשות סערה מהעניין? והאם דווקא מהמוסלמים היה צריך לבקש סליחה? שתפו בתגובות 🙂

4.3/5 - (12 votes)
1 Comment
  1. יקיר says

    אני לא חושב שזה השפלה ,הפוך זה שבח בשבילם

השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.