יאמאטו משוגרת להוליווד

0 543

פרנצ’ייז האנימה הותיק “Space Battleship Yamato” עושה דרכו להוליווד, כך מדווח בעיתון Sports Nippon (שאני מאמין כי אין לו הרבה קשר לספורט). על פי העיתון, הסרט יעלה לכל המוקדם ב-2017 תחת השם “Star Blazers”, שמה של ‘Yamato’ במערב. את הסרט תפיק Skydance Productions – חברת ההפקה מאחורי “משימה בלתי אפשרית” ו-“מלחמת העולם Z”, זאת תחת שרביטו של הבמאי כריסטופר מקווארי שיביים את Yamato… סליחה, “Star Blazers”, מיד אחרי שיסיים את “משימה בלתי אפשרית 5”. נראה כי מקווארי הוא אחד שמכיר היטב את המקור; בידיעה המקורית תועד שהדמויות האהובות עליו הן קפטן אוקיטה והאג’ימה סאיטו.

הסרט החדש ממשיך את הקאמבק שחווה הפרנצ’ייז בשנים האחרונות: רימייק (לא רע, יש לציין) בשם “Yamato 2199” הוקרן בקולנועים ושוחרר כסדרה בבלו-ריי בשנה שעברה, בעוד שסרט לייב אקשן יפני (גם הוא לא רע, יש לציין) יצא ב-2010. סרט אנימה חדש צפוי לצאת בחורף הקרוב בבתי הקולנוע ביפן (גם הוא בטח יהיה לא רע, יש לציין).

הסדרה המקורית מגוללת את סיפור מסעה של היאמאטו: ספינת חלל שיוצאת מכדור הארץ אל עבר כוכב לכת מסתורי, כוכב שמחזיק טכנולוגיה מתקדמת שאמורה להציל את כדור-הארץ הגוסס. בעת מסעם מותקף צוות הימאטו על-ידי גזע חייזרים בשם גאמילאס. גזע החייזרים הזה יעשה הכל כדי למנוע מהיאמאטו להגיעה ליעדה. בישראל שודרה האנימה תחת השם “חלוצי החלל” בשנות ה-80.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.