וואן פיס שוברת שיא גינס

0 1,355

ב15 ליוני 2015 מנגת השונן המפורסמת והמצליחה של אייצ’ירו אודה, וואן פיס, נכנסה בכבוד רב לספר השיאים של גינס תחת הכותרת הארוכה: “הכי הרבה עותקים שהתפרסמו מאותה סדרת קומיקס מאת אותו יוצר”  (“The most copies published for the same comic book series by a single author”). נכון לעכשיו, וואן פיס מכרה יותר מ320 מיליון עותקים, והמספרים רק ממשיכים לעלות. הצ’אפטר הראשון התפרסם ב1997, וכל השאר- היסטוריה. בינתיים, למנגה כבר יצאו 790 פרקים ו77 כרכים, ויש פרק חדש בכל שבוע news_xlarge_onepiece_guinness 

למרבה הצער, אודה עצמו לא יכל להיות נוכח באירוע החגיגי, אבל זה לא מנע טקס מרשים שהתקיים במגדל וואן פיס בטוקיו (“Tokyo One Piece Tower”), פארק שעשועים בנושא וואן פיס, עם קוספליירים מקצועיים בתור האטרקציה העיקרית.

main

אולי אודה לא נכח באירוע, אבל הוא פרסם הודעה במגזין שונן שבועי:

“תודה רבה על האישור לספר השיאים של גינס. למרות שמנגה היא רק בידור שנועד להעביר את הזמן, אני שמח לשמוע מאנשים שהם זכו להכיר חברים ואפילו בני זוג, הודות לוואן פיס. אני מרגיש שהמספר של השיא הזה מעלה את האפשרות שאותו מספר של אנשים יתחברו בזכות המנגה. אני לא אשכח להודות לכל התומכים, ולכל אלה שתמכו בעבר, בתעשיית המנגה, וכמו כן, גם לקוראים שלי. אני אמשיך לעבוד על היצירות שלי בכדי שלא יאכזבו את השיא.”

 

news_xlarge_onepice_guinneszoutei

 

 

 

5/5 - (4 votes)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.